Úvod
Pomocník & Info
Reklamácia
Reklamácia
Dostali ste zásielku poškodenú?
Proces sťažnosti na poškodenú zásielku začnite priamo s doručujúcou osobou / spoločnosťou. Každá doručovacia spoločnosť v EÚ je povinná tak bezodkladne urobiť.
Na akékoľvek nároky v prípade prevzatia tovaru s viditeľným mechanickým poškodením obalu od prepravnej spoločnosti nebude braný ohľad.
Postup pri reklamácii
- Informujte nás o reklamácii e-mailom, cez komunikačné rozhranie nášho internetového obchodu alebo vo výnimočných prípadoch písomne
- Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na nami poskytnutú poštovú adresu
- Do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu a telefónne spojenie
- Doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode alebo číslo objednávky a číslo účtu, z ktorého prebehla platba za objednávku
Reklamácie sú vybavované čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.
V prípade zamietnutej reklamácie má predávajúci právo na náhradu všetkých nákladov spojených so zamietnutou reklamáciou vrátane odoslaním tovaru späť kupujúcemu.
